Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Walkabout in Oshakati

Av Jonna - 18 februari 2010 21:52


Walkabout in Oshakati



I want to buy one of these traditional, northern Namibian dresses! So beautiful and big and comfy :) If anyone of my lovely friends - boys or girls - back home want to have one too, hurry up and tell me and I'll buy for you before I leave for Windhoek on Sunday!


Die Sonne Scheint und alle sind Froh!




 



  



 
 
Ingen bild

Mamma

19 februari 2010 21:38

Häftiga klänningar! Visst är jag din vän och mamma, den rosa var läcker!
Kram!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 23 augusti 2010 16:09

  Det börjar med Potsdam och Paviljongen med vackra utsikten, sen lite chokladrestaurangskuliss och jag och min tyskagrupp på stadsvarndring, här utanför Altes Nationalgallerie på Museum Insel. Sen gick vi på DDR Museet och jag och Robert myste i B...

Av Jonna - 5 augusti 2010 11:06

    Mrs De Klerk och Namibia är ute ur bilden, och nu är jag och Robert i Berlin.     Tyskakursen går underbart bra och när Robert kommer från jobbet SPRECHEN WIR FAST IMMER DEUTSCH MITEINANDER! Jag kommer att bli en klippa på det här ;)  ...

Av Jonna - 12 april 2010 20:57

      A PIECE OF WINDHOEK NO2             Beautiful Connie! (Mrs De Klerk's housewife)                 Shaping the top... (for education purpose; "How to use a condom?"           Willie, willie, will...

Av Jonna - 12 april 2010 20:52

    A PIECE OF WINDHOEK NO1                                  ...

Av Jonna - 12 april 2010 20:39

    WHERE IDEAS BECOME REALITY     (Namibia's future i en liten ask)                        ...

Ovido - Quiz & Flashcards